Hoppträning!

Japp, idag blev det hoppträning för jane. Har varit i valet och kvalet hela veckan om jag skulle våga med handen. Tog chansen och det gick utomordentligt bra. Nu var det ju kanske inte en träning där vi båda tvunget skulle ge 100% på höjden och längden, utan vi tränade lite bana, tränade på de moment som VI behöver träna på. Det som blir svårt och det som är kämpigt. På en bra hinderhöjd.
Och jag är stolt, min fina Apache har idag hoppat 3-kombination för första gången! Vanlig kombination har varit det jobbigaste som finns, men idag glänste hon och tog en 3:a hur bra som helst! Jag är supernöjd med dagens träning, och jag hoppas min häst är det också!
 
Arkivbild.
 
Nu måste vi börja trappa upp lite till med hoppningen, ryttarspelen närmar sig med strormsteg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0