Ahhhh!!!!

Vänster knä kraschade ihop efter gårdagens ridturer, idag har jag trampa sönder mina egna hälar, mina höfter känns som om de ska gå ur led efter c:a 3 timmar i ridhuset, och ryggen gick rakt av när jag som bäst stod och viftade i luften(varför jag nu gjorde det??)...
 
TROTS DETTA är jag en nöjd och glad ridlärare och hästmänniska som kommer att somna med ett leende på läpparna ikväll(inatt?). Har haft 4 helt underbara elever, med de BÄSTA eleverna och hästarna som går att uppbringa. Kan det bli bättre? 
 
Har även haft en underbar skogstur med Tove, Dumle och Bertie. Mycket galoppjobb, lite klättra samt lite bus upp på banken. Jag är mycket lyckligt lottad som har hästarna och alla underbara ridtjejjer runt omkring mig. som antingen hjälper mig med det jag behöver ha hjälp med, lyssnar, tar mina instruktioner och verkligen vill lära sig det jag kan och vill dela med mig av.
 
Världens vackraste hästar i en hage... <3
 
PS: Hoppas att jag även vaknar med det där leendet imorron. När klockan ringer är den nämligen 5, och då är det minst 18 timmar tills jag får gå och sova igen, och minst 1 dygn innan jag hinner mig till stallet... Fast, jag älskar ju mitt jobb också. Dock inte på samma sätt, och inte varje dag...
 



Kommentarer
Postat av: Tova

Haha lät en aning smärtsamt.. ;D

Jättehärlig bild iaf! =)

2012-09-02 @ 09:42:50
URL: http://kazince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0