ÄNTLIGEN!!!

Nu är det v. 33, och jag får gå på "lågfart" på jobbet... jobbar inom de närmaste veckorna endast 2-3 dagar per vecka! Vilket ju innebär att jag kan gå på högfart i stallet. ;-P
 
idag får Basseman börja ridas lite smått, men jenny rider mån-tis, så på onsdag är det min tur. och på onsdag har jag ridlektion, dressyrträning. Blir nog inte att rida Balsas, så jag är lite öppen för förslag.
 
Idag ska jag till ridklubben en sväng, och sen är jag och Dumle kompisar idag. han tävlade ju igår, så blir en lugn dag för Dumleman.
 
Fina ridskolaponnyn Harry!
 

Kommentarer
Postat av: Annie

Jätte fin bild och grymt sööt ponny! :D

2012-08-17 @ 18:06:16
URL: http://hoppfreaks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0