Dagens Ridpass! Hoppträning...

Japp, idag stod det ju hoppning på schemat. Blev dock ingen hoppning, blev en vääääldigt basic mjukstart med mycket joddlande på volt och lite travbommar. Faktiskt så var Basseman jättefin idag, dock lite åt det sega hållet. Men travade jättefint över bommarna och var jätteförsiktig! Sist vi skulle trava bommar hoppade han ju över dem. ;-P
 
Jättenöjd med min insats och hästens insats, dock kan man säga att det är lite spridda kunskapsnivåer i gruppen, och säkert har vi även väldigt olika ambitioner vilket ev kan strula till det lite under terminens gång. men vi tar inte ut nåt i förskott, utan se det positivt! ;-P
OCH! From idag vet jag varför jag trivs på min Bassemans rygg. Han hjälper mig att skapa ljuv musik! <3
 
Mitt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0