Dagens!

Jahapp, det var ju ljusblått!
 
Efter gårdagens medvindar sjunker det återigen. På måndag har vi terminsstart på ridskolan, och vi har inte mindre än 4 hästar inne i stallet... skadade alltså. 3 ponnyer, och så min Balsas. Håller alla tummar jag har att inget mer inträffar!
 
Balsas har för övrigt fått börja gå ut i ridhuset och ledas idag. han är så rastlös, och hade busat med Jenny idag. Man får se upp lite...
Imorron har jag anmält oss till ett litet pass toleransträning med en av mina kompisar, Dumle och Kajza ska också vara med. kan bli roligt!
 
Skulle som sagt rida ridklubbens nya ponny idag, Hubbe, en D-ponny, fjording. Tyvärr har han bänglat på någe vänster och är svullen i ett ben. Dock inte varm, men halt. Så jag får rida någon annan dag.
 
annars har jag njutit av min ledighet idag. sovit, varit i stallet, pysslat med kaninerna... Bara varit!
Imorron ska jag åka till stan och hämta mer medicin till kai, och sen blir det stallet. möte imorron kväll, och så träningen där. Kan bli bra.
 
Min Ubbah! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0