Ett år har gått...

Idag är det 1 år sedan min fina änglahäst fick sina vingar. Ett år av saknad, ett år utan några minnen med dig. Ett år där jag gått från botten upp till ljuset igen.
 
 
Solen sover, Stjärnor vakar
I det kända mörkrets tid
Månen lyser, Vinden talar
Dagen vilar här bredvid
 
Solen vaknar, Stjärnor somnar
Nu är deras vila här
Glömt är mörkret, Glömt är kölden
Natten har sitt fäste där
 
 
Det brinner ett ljus, På andra sidan
Med ett sken som lyser starkt
Finns där en plats, för någon som längtar
Jag vill gå på helig mark
Vart än vägen vänder ska jag finna min väg fram
 
Där är min dröm, där är mitt ljus
Som kan visa mig vägen hem
Där är min dröm, där är mitt ljus
Som lyser upp mitt mörker
 
Oändligt älskad ~ Evigt saknad
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Wilma Glans

<3

2012-08-26 @ 08:09:31
URL: http://wilmaglans.blogg.se
Postat av: TeamFS

Köp en ny fin design hos oss för bara 20 kronor! bloglvin byte? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0