GAAAAAAH!

F-R-U-S-T-R-A-T-I-O-N med STORA bokstäver!!! Hela världen jävlas just nu känns det som... :-(
 
Balsas har varit svullen i ögat till och från, men var idag rejält svullen, så det beslutades att han skulle få träffa veterinär Maria. Han hade en frökapsel faststucken i ögat, satt hårt som fan och gjorde garanterat JÄTTEONT! :-( Nu är det visserligen ute, men han ska stå på box och få medicin ett par dagar, vilket garanterat inte uppskattas sådär jättemkt. :-(
 
Kai går åt fel håll igen, så idag har jag bokat en tid hos veterinären med honom. Imorron klockan 14 ska vi vara där, så ni får hålla tummarna att jag får med mig min fina, livsglada kompis hem igen... Man vet aldrig hur det kan sluta...:-(
 
Mitt <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0