Lördag!

Imorse var jag och släppte ut hästarna. det gick bra, de var lugna och fina. Sen åkte jag hem och sov en stund till...;-P
 
Nu ikväll har jag varit och ridit på Balsas. Han var såååå fin, hagvistelsen gör STOR skillnad! Han var avspänd och lyhörd, vi jobbade skänkelvikning på diagonalerna i skritt och trav, lite serpentinbågar i trav, och avslutade med att ta en liten galopp i vardera varvet. han var helt klockren! :-D
Nu när han stått på box och inte rört sig så mycket har vi linat honom en stund innan uppsittning för att han inte ska vara så pigg, men det gjorde jag inte idag, och det hade inte behövts iallafall. Idag var han PERFEKT, precis så som jag vill ha honom! <3
 
Jag längtar tills på onsdag då hoppträningen kör igång, hoppas bara att han är fit for fight för lite lättare "skuttning". :-D
 
 

Kommentarer
Postat av: E M I L I A - BRKRYTTARE

svar - Vi fotade bara dom som inte redan hade en fin bild, Pasadena och Punch, så basse blev inte fotad i sin "fina" huva ;)

Svar: Mäh! Balsas finns ju inte ens med bland våra RS-hästar... det måste ju betyda att han är MIN BARA MIN!!! *moahaha*
Touii

2012-08-18 @ 21:40:17
URL: http://brkryttare.blogg.se
Postat av: Frida

Fin blogg:) Bloglovinbyte?

Svar: gärna, men jag är inte helt 100 på hur man gör det... ;-P
Touii

2012-08-19 @ 09:56:14
URL: http://fridaaxelsson.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0