Ninisarna...

Kände att det var läge för en uppdatering om långöronen.
 
I helgen är det årets höjdpunkt! Skördefest och miljödagar i Boden, och vi kör en tredagars tävling med AAAAA klasser!
Vi får tyvärr inte ha elit på lördag, men då kör vi kaninhoppningens dag istället.
 
Monnie, Kyra, Räven, och Ubbah tävlar elitcupen, Joker msv-cupen, Misan och Malte lätta cupen, och Crescendo ska vara i klapphörnan/på prova-på hoppningen på lördagen. Alltså aktiverar jag alla mina kaniner i helgen.
 
Utom KAI! :-( Han svarade ju lite på medicinen han fick, men absolut inte som han skulle. Han är piggare och gladare, men nyser mer än förut, och jag inbillar mig att han även snyter sig mer i tassarna... Igår och idag har han sprungit lös här på tomten, och vi har hinder uppställda på baksidan. Vem tror ni var och hoppade över dem??? <3
Imorron har vi bokat ett återbesök hos vet, och då tänkte jag faktiskt be dem att gå in i näsan på honom och kika hur det ser ut... om det finns nåt som retar, samt hur slemhinnan ser ut. För det verkar ju sitta i näsan, eller åtminstone högt upp i luftrören...
 
Håll tummarna nu att de hittar nåt!
 
Kyyyyyyraaaaaan! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0