Ridskolestart!

Japp, idag startade lektionsverksamheten igång igen. Kändes lite weird att vara i stallet när det var så himla mkt folk dä, men roligt också att få träffa alla stora och små igen, och liksom känna att det är PÅ RIKTIGT!
 
Idag har jag strosat runt i stallet, ryckt en man, borstat en Basse och lite sånt. och såklart pratat med folket.
Imorron blir det inte så mkt stall, då jobbar jag från 14.30, och hade tänkt att bara vara innan dess.
På onsdag däremot ska jag rida på Balsas, jag har lovat rida Bertie igen, samt att jag ju har dressyrlektion. Riktigt kul, men hoppas att jag inte får alltför mkt träningsvärk till på torsdag. ;-P
 
jag har även haft hand om finaste Dumle idag, och vi har borstat och pysslat och gått på promenad. Lite lugnt efter gårdagens tävling.
 
från när jag och Lisa tömkörde...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0