Som ni märker...

...har jag lite lätt kort om tid just nu. :-( hade velat skriva ett bautainlägg om allt som händer och sker just nu, men det blir så svårt. Jag kan inte berätta allt om min värld för er, långt ifrån. Klockan är dessutom 1 på natten och jag borde sova med tanke på att jag borde kliva upp klockan 8 imorron och rida "min" häst...
 
Iallafall, igår(läs onsdag) hämtade vi hem ridskolehästarna. Efter en kortare hästjakt efter 2 små(stora)kompisar som inte hade hemlängtan, kom vi oss iväg lugnt och fint, och det gick kanon att rida hem. Jag red förstås min Balsas, men valde att gå bredvid honom den sista halvtimman pga att det var grusväg då, och han har bara en sko kvar. Dynghalt när han trampade på stenarna, och då var det schystast att låta honom slippa ha mig på ryggen.
 
Nu taggar vi igångridning iaf, även om Balsas och jag kommer att det jättelugnt tills hovis varit och fixat fötterna.
Har också fått mitt beställda minneskort till kameran, hoppas kunna göra ett bildinlägg någon av de närmaste dagarna. På Basse, på oss.
 
Tills vidare, ha det bäst!
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0