Taggar redan nu!

Alltså, jag är svintaggad på att hoppträna imorron! dels för att det känns som evigheter sen jag hoppade ORDENTLIGT(typ 3-4 veckor sen med Bertan) men också såklart för att jag ska rida världens finaste Basseman! :-D
Min kompis Anna har ridit Balsas på sin lektion idag, vet inte hur det gick, men jag hjälpte henne att göra iordning honom innan lektionen, och då var han jättejättejättesnäll! Som alltid. <3
Hade dessutom stått och hetsryktat honom före hon kom, så hon hade typ inget att göra själv, bara sadla, träna och sitta upp. 
 
Iaf, blir nog inte så mkt hoppning imorron, hästarna är ju inte 100% igång, men hoppas det blir markbommar, för det behöver Balsas träna på. Han hoppar juh över dem istället för att bara ta lite större travsteg...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0