Tisdag och vinden vänder...

Japp. Dagens Jag är betydligt mer positiv idag än igår. ;-P
 
Veterinären med Kai idag. Lungor och Hjärta UA, i övrigt vid ganska god vigör, ngt tunn, men är ju som sagt nyavmaskad. Vid blotta ögat är han inte sjuk. Om man inte ser honom i rörelse när han först tokspringer och sen tvärnitar och kippar efter luft. En gissning(hade jag gissat också) på en luftvägsinfektion, så vi fick antibiotika, och de vill träffa honom igen om någon vecka.
Medicinen var tabletter, och det har jag ALDRIG gett kanin. Men den slank ner den också.
 
Balsas har jag varit till ikväll, han håller på att explodera i sin box... Vilar inte så mkt, utan verkar mest fundera på hur han ska ta sig ut därifrån... Men, det gick bra att droppa ögat, och det ser nästan normalt ut nu... och han verkar inte så öm, men har nog ett litet sår på hornhinnan... hoppas det läker på rekordtid!!! :-D

Imorron ska jag nog provrida en ny häst, får se hur det kan gå...;-P ska försöka få liv i kameran också, behöver biiiiilder! :-D
 
Kai på Kistamässan i jan i år. Hoppas få ha den formtoppen igen snaaaart! <3
 

Kommentarer
Postat av: Tilda

Lycka till med hästen imon då som du sa provrida!
Hoppas den är bra :)

Fin blogg! :))

Svar: Jag har ju sett den ridas, men nog kliar det i fingrarna att få prova själv. :-)
Touii

2012-08-07 @ 21:32:20
URL: http://tildazblogg.blogg.se
Postat av: celise

hahahahah xD lycka till med pollen ;)

2012-08-08 @ 10:41:47
URL: http://syskonryttare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0