Världen är lite på sned...

Ja, verkligen snedvridet känns det. För 1 vecka sen satt jag här med lite blandade känslor för att vi inte fick HOPPA på hoppträningen, och idag sitter jag här och är bara GLAAAD för idag fick vi hoppa lite på DRESSYRTRÄNINGEN. ;-P
Eller, hoppa och hoppa, vi red Caprillibana med bommar och ett litet hinder, och det gick mestadels toppen-jäkla-super-bra, men hade en eller 2 små "dippar" som jag helst skulle vilja radera ur mitt liv, för det är dem jag ältar fram och tillbaka just nu, och kommer nog göra så en tid framöver... Men det blev helvettes mkt mera hoppning idag på dressyrträningen än förra veckan på hoppträningen. och Balsas blev jättepigg efter lite bommar och något skutt, jättehärlig är han när han jobbar på ordentligt och har bra bjudning!
 
Sen blev det även ett oplanerat ridpass idag, har varit ut med Celise(http://syskonryttare.blogg.se) och Trine på deras andra ponny Rex. En mysig skogstur där vi red i alla gångarter och klättrade lite i lejonbacken. Rexen verkade vara på sitt allra bästa humör ikväll.
 
Annars är det blandade känslor för hela slanten, varje glädjeämne har en mörk baksida, och varje framsteg bär förr eller senare tillbaka. Så känns det just nu iallafall...
 
 
Bjuder på en snattad bild på Celise och lilla Rex. ;-P
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0