Hästarna...

...är ju ute på bete, och jag har varit där och kikat på dem några ggr... Min Basseman gillar att komma fram och säga hej när jag komemr, men han är lite bossad av sin nya tjej, Genua... Fast jag tycker det är bra att han har en tjej. ;-P
 
Svammel, som ni märker. Har inget vettigt att skriva förutom att de går på bete och verkar ha det så bra, antagligen kommer vi få det jobbigt med att fånga dem allihopa sen när det är dags att dra tillbaka till ridklubben. ;-P
 
Jag och Dumle i torsdags när vi var och badade. Långgrunt, så blev inge simma, men Dumle plaskade runt, och det var skönt i vattnet. ;-P För film och fler bilder, besök Dumles Dagbok
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilken fin header!! :D

Svar: tack. ;-P
Touii

2012-07-11 @ 12:08:46
URL: http://mirakelponnys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0