Idag...

Har vi råstädat stallet. Väggar, golv, och nästan hela taket... Boxarna är det ju upp till var och en att se till att de blir gjorda, och vi gör Dumles på Söndag. 
Jag och Kajza knäskurade fikarummet/omklädningsdelen samt toaletten.. Tillfredsställande jobb!
 

Imorron är planen att jag rider den här killen, ska bli skoj. känner mig dock liiiite rostig, är ju som ett tag sen jag satt på en hästrygg...
 
Och om c.a 4 veckor börjar vi rida Cazphian igen. Ska också bli kul att se vad han minns, och vad sommarbetet har gjort för honom.
och så är det 2 veckor kvar tills ridskolans hästar ska hem från betet, så snart är det jag och Basseman igen! <3 vet inte om jag skrev det igår, men i höst blir det dressyrträning varannan vecka och hoppträning varannan vecka med min Balsas, och det ska bli mycket roligt. vi ska dessutom göra mycket mer markträning och hantering från backen med honom i höst. det blir nog rätt intensivt.
 
Ja, nu har jag jobbat så mycket att jag börjar känan mig sugen på att kavla upp ärmarna och ge mig in i den skitiga stallmiljön till 100% igen. HÄRLIGT!
 
 Min fina. <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0