idag...

...Jobbar jag hela kvällen, och är hemma c:a 22... hoppas då att jag blir klar med mitt kaninhoppningsinlägg, så jag kan publicera det.
 
Rapport från betet också! Var där igår och kikade på alla våra RS-hästar. Länge sen jag var där nu, och det har blivit stora förändringar i flocken. Hästar som var hur bundis som helst förr har hittat nya kompisar och övergett de gamla som inte får vara med(ungefär som en mellanstadieklass!). Balsas är inte riktigt lika omtyckt just nu som han varit tidigare. kan ju vara för att han är lite "trög" och går rakt på de andra hästarna... Och rakt på människor, men vi flyttar ju på oss. de andra hästarna blir istället skogstokiga och jagar bort honom. Balsas har även en amssa sår i karlederna på 3 ben av 4. Mugg eller insektsbett? han är då inte speciellt öm, och man får både peta och smörja.
Hästarna hade kivats lite igår, och det syntes på en av ponnyerna att han fått en spark, men det såg bättre ut igår än i förrgår...
 
Nu beger jag mig mot köket för en sen frukost, sen är jag på väg till jobbet!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0