Måndag!

Har även idag ridit på Bertie. Jättefin kille idag, endast 1 litet krumsprång, annars var han toppenfin. Galopperade runt hela stora paddocken också, i lätt sits och lite stöd  tyglarna. hade Dumle galopeprande bakom också, som lite "störande moment", men det var inga som helst problem. Vi avslutade med att hoppa 2 små hinder, Bertie har nog längtat efter det... Man känner när man rider förbi hindrena hur han verkligen, verkligen vill hoppa. ;-P
 
Lite tråkigt med samma bilder, jag vet, men har bara 3 på honom. ;-P
 
Jag är ledig från jobbet onsdag och torsdag, och då tänkte jag försöka hinna tömköra Dumlegubben. Ska bara hitta nån som kan följa med som hjälpreda. Om det är någon som är sugen så kan ni väl höra av er??? ;-P
 
Dumle med sin kompis Zorro.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie - ponylove.blogg.se

Vad är det för raser på ponnyerna?? :)

Svar: Dumle är en korsning shettis/welsh, och Bertie vet jag inte, han är irländsk import.
Touii

2012-07-24 @ 22:53:18
URL: http://ponylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0