Tävling igår...

Blir ett blandat inlägg idag. ;-P
 
Kaninhoppning igår, gick bra. trots att vi bara var 6 deltagare på plats hade vi en riktigt rolig tävling. Vi hade dubbla klasser, rakbana, och var klara redan vid 16-tiden.
 
Båda mina elitkaniner gick kanon i båda klasserna, Monnie vann första på 1+0, finalloppet gick helt rakt hela vägen från start till mål. Ubbah vann den andra eliten på 2+2, också hon gick kanoners, bjöd på hinder och sprang på bra.
 
Joker vann båda msv, och har nu bara en pinne kvar till svår. hoppade fint, men bryter ut när jag kommer för nära. Joker hoppade även längdhopp och tog sig över 160 cm. Fick pinne, och sen valde jag att inte låta honom hoppa nå mer.
 
Malte nollade 3 lopp, gick 0+0 och fick pinne i första klassen, i andra fick han ett fel i finalen, + att jag i grunden råkade sparka till en sten så den for rakt in i ett hinder och rev. :-( men duktig kille!
 
Misan var GALEN! Eller, i första omgången i båda klasserna gick hon på 0 fel, och rakt fram. I finalerna sen kutade hon för fort, hann inte lyfta, samt korrade ett par ggr. Men hoppar fint gör hon. Vi var dessutom rejält osams vissa ggr, och hon rev upp min arm riktigt ordentligt.
 
Malte KAN hoppa! :-D
 
Brås kanske liiite på mamma Ubbah iaf? ;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0