Torsdag.

Idag har jag återigen ridit Bertie. Blev ett lite mer dressyrinsprirerat pass i paddocken. Han uppförde sig excemplariskt, jobbade på jättefint i traven. I galoppen orkar han ju inte riktigt jobba under sig ännu, men inga dumheter! När jag hade ridit satt lilla ägaren upp och jag fick instruera lite om hur hon skulle rida och s, samt försöka ge henne lite förtroende för sin ponny. Hon har ju sett när han dummat sig och hoppat runt med mig, men det är absolut inget som han gjort me henne hittills, och jag hoppas och tror att han inte tänker hitta på några stora grejjer när han har en liten ryttare på ryggen... Iaf gick det jättebra.
 
Dmle har gått dressyrträning med Rebecca idag. blev ett hårt pass, och han var lite trött efteråt, men tror också att det var ett bra pass för dem båda. Jag såg det ju inte själv, men har fått se lite filmsnuttar som kajza tagit. Dessa finsn ju att se i Dumles egen blogg ikväll. http://dumlesdagbok.blogg.se
 
Dumle och Rebecca på tävlingsdebuten.
 

Kommentarer
Postat av: Elsa <3

Fin blogg! Söt liten ponny(Dumle) :3

2012-08-07 @ 08:48:44
URL: http://stjernkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0