Dålig uppdatering, I know. :-S

Jobbar och står i, har vart borta från mitt jobb ett par evckor, så det tar lite tid att komma in i det igen + att jag är så saaaaatans trött när jag komemr hem... :-S

Iallafall, igår var jag till ridskolan och kollade basseman. Hovis var där och fixade fötterna, och han är inte halt längre. Imorron ska jag RIDA! Känns som en halv evighet sen!!! Sen åker han ju på bete på fredag, eller rättare sagt, jag ska rida honom till betet. Sen ses vi inte förrän i Augisti, men känns som att han kommer få ut mycket av att gå i stor flock med alla andra hästar.

var också en sväng till Dumle igår, men red inte. var bara och hälsade på honom i hagen och kollade om det fortfarande funkar med "godis-tricket", och det gör det. dock gjorde han en fuling idag när vi skulle ta in alla hästar för kvällen. han stod längst bort i hagen och hade väl kanske väntat sig att någon skulle komma gående och hämta honom. men icket sa nicke  att jag går genom hela hagen för att hämta honom, då får han hellre vara ute! Gissa hur paff han blev när alla gick in och stängde stalldörren? När vi öppnade den 2 minuter senare stod han vid grinden, och fick således komma in. man får inte va dum inte...

trött som jag-vet-inte-vad, har jobbar nästan hela dagen känns det som.


Min fina! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0