En helt vanlig Torsdag...

...Bara det att jag är tröttare än vanligt! var och snörde ut de 7 <3 imorse. Sol och varmt var det, nästan 15 grader på morron... sen for jag hem och tog en liten power-nap med min hund... När jag vaknade igen vräkte det ner regn...:-( 

Nu ikväll har jag först varit och gjort stallet, mockat och sånt ni vet. Sen tog jag med mig Dumle och gick till ridklubben. Jag hade lektioner ikväll, och han fick hjälpa till. Han skötte sig bra, knatade på precis som han ska göra.

jag är fortfarande trött, trots min lilla PN imorse, så nu ska jag gå och mata mina kaniner, sen ska jag se tv och så blir det sängen. Imorron blir det veterinärbesök med chefens häst, en förvuxen shetlandsponny på c:a 180 cm. ;-P


Dumle med lilla Lovisa på ryggen!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0