fredag...

...trött, trött, trött... sovit piss inatt, upp och släppa ut de 7 små <3 imorse... papap fick hjälpa mig då kajza dragit igen... iaf, sen hem, försöka sova lite till, men vaknade stup i kvarten.

 

har just varit en sväng upp till lilla stallet, Dumle är på utlån idag till en tjej som aldrig ridit honom förut, men det går bra, Dumle är en snäll ponny... Så får han gå idag istället för att vila. jagrider helst inte just nu, eftersom jag fortfarande har ridsår... *mummel*

 

Nu sitter jag på ridklubben, väntar på att alla ska komma, sen blir det avslutning med instuktörsgruppen ikväll. terminen har gått FORT! :-O
har kollat på Basseman också, och nu är han inte så halt längre, iaf inte på stallgången i skritt... ska se om jag hinner lina honom en sväng innan vi börjar, annars får det bli ett projekt för morgondagen. :-D

 

Sommar, sommar, sommar...:-D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0