Inspiration?

Vad är det???
Någon därute som kan ge mig lite inspiration, vad vill ni läsa om? Fler snyftare om mina fina, underbara arbetskamrater som nu är änglahästar? Fler hästpresentationer??? Kommentera gärna vad ni skulle vilja läsa om mig och mitt liv i stallet.

Lite planer för morgondagen: Jag har några hästar att rida, som jag skrev tidigare ska vi till kliniken igen, Dumle ska fixas upp inför lördag... Hoppas jag kan rida med mitt skavsår bara, det känns iaf mkt mkt bättre nu. ;-P


Harry, Dumles sällskap och kompis på tävlingen i helgen. ;-P

over and out...


Kommentarer
Postat av: Annie

Det skulle vara kul med fler bilder från dagen och även kanske lite mer ingående hur du jobbar med hästarna och lite olika bra övningar! :D

2012-06-14 @ 10:12:43
URL: http://hoppfreaks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0