Nehepp...

Jag ska sluta berätta om vad jag SKA göra och istället skriva om vad jag HAR gjort!

Blev ingen longering av Basseman idag, jenny som också har hand om honom på hans lektionsfria dagar hann före och gjorde det istället. Dock är ahn fortfarande lite halt, så hon klde benet på eftermiddagen, och jag gjorde det ikväll... Han är grymt varm på hela hoven, men nu har han fått en sula, så hoppas att det går över foooooort! Inga svullnader eller värmeförändring någon annanstans än just hoven.

Dock fick jag longera min egen ponny idag, och han va inte riktigt så pigg och på som jag hade velat. gjorde dock ett bra arbetspass, och efteråt gick vi en promenad och sen åt vi gräs utanför stallet. mer om det passet kan ni ju läsa i Dumles egen blogg! http://dumlesdagbok.blogg.se
Nu ska jag snart gå ut och mata ninerna, och ta in de två som är ute och sprätter i hagarna: Monnie och Kai, som ju inte fick komma ut igår. ;-P


jag vill jag vill jag vill...

Kommentarer
Postat av: FIA- TEAM EQUIPE

Sv; Trestads Kaninhoppare! :-D



// FIA - TEAM EQUIPE

www.teamequipe.blogg.se

2012-06-14 @ 09:02:13
URL: http://teamequipe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0