Oh no!

En sak som jag ältat hela dagen: Jag har fått ridsår! Alltså skavsår av ridbyxorna... Ska nu skippa de "vanliga" brallorna tills de är tvättade och garanterat rena... Om jag så ska rida i bara långkalsonger hädanefter!!!

Skämt åsido, Ridsår av ridbyxor är INTE att leka med! Kika in på min systers blogg: Böldpest
Det började med ridsår, och hon hade inte tvättat ridbyxorna... det är nu c:a 10 månader sen! Så kom ihåg alla, tvätta era ridbyxor!!!

Jag är lite förvånad över att jag fortfarande är vaken. Var som död för typ en timma sen.
Men nu är det inte länge kvar tills jag sliter mig från datorn och hoppar i säng, ska juh ffs upp tidigt imorron och släppa ut mina <3 hästar.


En kanin som jag fött upp, Sävast Tsi-Tsungga! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0