Sliiiiten!

Trött som F*N klev jag upp och for till stallet imorse. Idag var det storhästtävlingar på ridklubben, och jag har spenderat större delen av dagen i sekretariatet. Tur för mig, eftersom det regnat typ hela dagen. Tävlingarna flöt på bra iaf, så det var ett lyckat arrangemang.

Fina fina stallkompisen Anna passade på att mocka och göra mat till Dumlegubben imorse. - STORT TACK!
Även Julia får en stor eloge för att hon ställer upp och motionerar ponnyskrutten eftersom mattarna är heeelt slut såhär på kvällssidan.

Jag är ingen "riktig" tävlingsmänniska, dvs tävla är inte det viktigaste... men nog blir man lite sugen när man ser alla fina ekipage som deltar. kanske kanske blir jag och Basseman ett av de fina ekipagen en vacker dag? ;-P

Nu ska mina kaniner få mat iaf, sen ska jag soooofta ner mig och förhoppningsvis somna ovaggad ikväll. Efter en produktiv och givande dag.


Bjuder på en bild på mig och Cipo, våran absolut sista tävling. Crappig sits och följsamhet - Javisst, men han hade stannat 2 ggr och knosat min näsa innan den här bilden är tagen, så jag var inte helt säker på om han skulle hoppa eller ej. <3


Kommentarer
Postat av: Jonna

Söt blogg! :)

2012-06-06 @ 19:37:51
URL: http://narbonne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0