Torsdag igen!

Jahapp, idag är det torsdag igen.. och idag hade jag terminsavslutning med 2 av mina 3 grupper, den 3:e har en gång att rida igen, som blir till veckan... Sen ska jag ha igenridning på måndag med elever som missat någon gång under terminen, och så ska jag dra igång med att jobba ihop nåt braigt för stallvärdinnorna och hjälpinstruktörerna som funkar för alla parter... och tro mig, det är inte det lättaste. Så helt fri blir jag inte, men nästan. ;-P

 

Läste ett jättebra inlägg idag, om bett på ridskolahäst vs privathäst. Gå in och läs, tycker att det stämmer helt och fullt... Luleåryttare

 

Jag ska alldeles strax shilla ner och sova, håller dessutom på att skriva ett lååångt inlägg om säkerhet... fast det kommer nog upp om någon dag.

 

Sommar, sommar, sommar...

 

Imorron bitti åker jag och släpper ut hästarna på morron, sen vette fan vad som står på schemat... Basseman går bättre, men är ännu inte helt ohalt. :-(

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0