Inställd tävlingsdebut...

Ja, tyvärr blir det inget tävlande för mig och Bassen i helgen. :-( De behövde mig på jobbet, och tyvärr är det ju så att, för att jag ska kunna hålla på att träna och rida och tävla måste jag ju ha en ekonomi som tillåter... därför låter jag oftast jobbet gå före stallet. Drömmen är väl att jag en dag ska ha en så stabil arbetssituation/ekonomi att jag kan rida när och hur jag vill! ;-P
 
Sen har vi(jag, ida, Matilda, kajza och balsas) ett projekt på G, och förhoppningsvis kommer ni att gilla det. :-D Kan avslöja att det involverar följande:
 
Om det förresten är någon som är sugen på att bli lite Visare så har jag 2 visdomständer på väg upp, säljes till högstbjudande! Nackdelen är bara att de kommer på fel ställe, dvs mot insidan av kinden istället för rakt upp...:-(
 
Blir lite halvdåligt bloggande i helgen då pga att jag jobbar. men den här lilla skrutten ska gå 2 klasser, en i dressyr imorron och en i hoppning på söndag! Håll en tumme och Hejja på honom!!! :-D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0