NU!

...Ska här bloggas om allt som varit den senaste tiden.
 
Börjar med lite ridning! :-D
 
Jag har åter börjat rida mer regelbundet efter knäskadan, och det funkar lite sådär. Beroende på vilken häst jag sitter på. Jag kan utan problem rida de hästar som har mkt egen motor och som inte behöver konstant drivning i varje steg, för det är i drivningen som det största vridmomentet i knät blir, och då även den största belastningen. Det kämpigaste är att rida på Basse när han är lite trött...
Men jag har ridit en hel del, både på Dumle, Bertie, Balsas och min kompis ponny Dellie. även suttit upp och ridit en av ridskolans ponnyer ett par ggr, för att korrigera/visa. Vilket funkat bra, så jag fortsätter att testa, och slutar när det gör ont. ;-P
 
I helgen är jag anmäld till en hoppträning för min favorittränare(som också äger stallet där Dumle står), ska rida på Balsas. Det är första gången hon ser oss tillsammans, och det ska bli roligt att dels se vad hon har att säga, men också att få HOPPA igen! :-D
 
<3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0