Tävlingsdebut...

I helgen gör jag och Balsas tävlingsdebut... Visserligen bara klubbtävling, men jag är nog så nervös... har inte tävlat sen Cipo var frisk och igång...:-(
 
På lördag är det KM i dressyr, och vi hade tänkt rida LC:1, men det var inte nog med anmälda, utan jag bytte till LB:2, som också är KM-klassen. Hur det nu ska gå... jag känner mig inte alls beredd längre...:-(
På söndag rider vi dock en LE(80 cm) hoppning, och DET är vi mer redo för, så mkt hoppning som det blivit den senaste tiden...
 
Red iaf ett jättehärligt dressyrpass på min fina Basseman igår, skillnad från sist när han var så trött att han inte gick fram någonstans... han har nu haft några dagars återhämtning, och igår var han finare än på mkt länge. :-D
 
Håll tummarna för att allt funkar i helgen...
 
Lööööööv! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0