Dagens ridpass!

Jess, idag har jag HOPPTRÄNAT! Dock kan jag, såhär med facit i hand, säga att det måste ha varit det mest idiotiska, dumma och mest korkade jag någonsin gjort! VARFÖR, VARFÖR, VARFÖR kändes det så jävla nödvändigt att rida just idag???
 
Vi hoppade en liten bana, där man mellan hinder på långsidan skulle lägga en volt, och sen avsluta med en lite bruten sväng till en oxer. Tog mig ett tag att hitta knapparna på Basseman, samt hitta rätt tryck och rätt tempo. Det är så längesen vi hoppade sist. Dock kände jag att språngkurvan blev helt ok redan från början.
Han var lite "av" idag, och man kan knappt tro att han faktiskt snörde mig åt fanders i söndags. ;-P
 
Iaf, efter att vi ridit banan 2 ggr så släppte jag stigbyglarna för att pusta, och sen var det helt omöjligt att fortsätta rida. Knäet gjorde, och gör fortfarande FRUKTANSVÄRT ONT! Kan knappt böja ihop det, och kan heller inte beskriva smärtan. Fy faan, vilket PUCKO jag är... bara för att man är tjurig och MÅSTE rida... The typical hästmänniskan??? Skulle tro det, för det är inte första gången jag utsätter mig för något så onödigt...
 
Kändes inte mer än rätt att Basseman får stå för dagens bild. Min fina, vackra älskling...
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0