Fredagen den 14/9...

En mentalt jobbig FM. Vi skulle ju åka med rabalder idag, och före det hade vi morron i stallet. när vi sen kom till Ridklubben så gjorde vi killen fin, gav honom en massa massa muta i väntan på att det skulle bli tid att lasta. och hux flux är nästan allt upp och ner, vi ska inte åka med en häst, utan det blev 2 tills lut.
Fina, underbara, älskade Lina fick även hon fara till trapalandas gröna ängar idag. Visste att det var på G, men kanske inte riktigt mentalt förberedd.
 
 
Iallafall så gick allt precis enligt planen. Lugnt och stilla, precis som man vill ha det. 
 
Tack mina fina vänner för att vi fått låna era hjärtan och för allt ni lärt oss. Sov I Ro.
 
Ikväll har jag varit och jobbat, kändes som om det var precis vad jag behövde idag! men Oj, så trött jag är, både fysiskt och mentalt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0