Lördag!

Usch, dagen har varit jättelång, och jag är jättetrött. Skriver lite kortfattat nu, så blir det lite mer uppdatering imorron...
 
På kaninhoppningen hade jag inlånade förare till mina kaniner. Räven vann kroken, tog cert och fick därmed en efterlängtad CH-titel. Även Kyra gick jättebra, hoppade som hon brukar och sprang på bra!
Monnie äcklade sig och var bara kär i "sin plastmatte", men hoppade bra. dock ingen fart alls mellan hindrena. ;-P Ubbah utnyttjade situationen till max, och körde med sin förare. satt mest, rörde sig inte så mkt. det gör ju inte så himla mkt egentligen!
 
Sen stallet, där "mina stalltjejjer" jobbat med fina hästar, jag tyckte det blev ett BRA ridpass! Basseman fick gå med, och han skötte sig toppen! Inte märktes det att han stått i 2 dagar inte. ;-P
 
Som sagt, mer utförlig uppdatering kommer! :-D
 
Min fina Räven! <3
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0