Ojojoj

jag är ingen bra bloggare... inte när det gäller att blogga om mig själv/min vardag iaf.
 
Iallafall så var det kaninhoppningstävling i söndags. hade med mig mina elitare och joker som skulle debutera svår.
Monnie fäller som ett pucko just nu, men hoppade ändå bra. Räven var lite småstörd till och från, hon fick inte in rätt rytm. dessutom trodde jag att hon fårr näsblod efter en vurpa, så jag utgick i första klassen, men det visade sig bara vara rödbeta...;-P
Kyra hoppade som Kyra brukar, och Faktisk har hon börjat lära sig elitklassen, hoppar bra både på höjden och längden i bana. 3 fel + ut i finalen då hon kraschade, och sen drog iväg och hoppade fel hinder...
Ubbah har dålig konsid eller så var hon bara ovillig att hoppa rakbana. hon hoppar bättre i krok, för då bjuder hon på hindrena. i rak stannar hon i slutet typ...;-P
 
Joker gjorde en fin debut i svår med hanan i kopplet. precis utanför placering i första klassen, i andra fick han soppatorslk i finalen. ;-P gör inget, han var jättefin!
 
Nästa kanintävling är då SM, och nu har jag tagit mig i kragen och börjat springa lite med ninerna... Tror ju inte på nån topp-placering på SM, men hoppar gärna finalen, och då krävs det att de har ork att hoppa 2 banor med det lilla extra. ;-P
 
 

Kommentarer
Postat av: zuzanna

Hej !
Superfin blogg !
Åh så söta kaniner !
Allt bra med dej ?
Kramizar Zuzanna :)

2012-09-28 @ 09:46:18
URL: http://mashmelllow.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0