Svar på frågorna från frågestunden:

Här komemr svaren, tråkigt nog blev det inte så mkt frågor.
 
Frågat av Allina:
När och varför började du med hästar?
 
Svar: Har alltid gillat djur, och var väl sisådär 9 år när jag för första gången satt på en häst. red lite sporadiskt fram tills jag var c:a 13 år, då jag fick möjligheten att börja rida lektion.
Varför jag sedan hållit på med hästar och fastnat ordentligt, det är för att de är helt underbara individer och jag får ut så otroligt mycket bara av att vara i stallet och känna hästlukt. Att få känna en len och fin hästmule, eller få smeka en blank och fin hårrem, det är det absolut bästa som finns! 
 
Frågat av Elin:
1. Varför börjarde du blogga? 
2. Favorit färg? 
3. Favorit maträtt? 
4. Rida ute eller inne? :)
 
Svar: 
1. Jag vet inte riktigt varför, men antar att jag sökte någonstans att ventilera saker och ting. Jag började blogga år 2009, men tröttnade rätt fort och hade ett uppehåll i mer än 1 år.
2. Beror lite på. På häst är det isabellskäck eller isabell, på kanin är det typ viltgulbrokat, annars är jag öppen för förslag, dock INTE rosa! ;-P
3. Jag ÄLSKAR Mammas Palt!
4. Beror lite på. om det är svinkallt eller asvarmt eller regnar rider jag helst inne, men är det ganska skönt ute, dvs inte för kallt eller för varmt så tar jag gärna mitt pass ute.
 
Frågat av Emmy:
Vilken häst tycker du är den finaste du ridit????????
 
Svar: Det var nog den svåraste fråga jag någonsin fått. Alla hästar har ju sina för- och nackdelar, alla är helt unika individer. Jag gillar de flesta hästar jag sitter på, men för olika saker.
Men den häst som jag verkligen kände att jag kunde göra ALLT med, det är nog Baloo-B en gammal ridskoleponny som numera går höga klasser som tävlingsponny. 
 

 

 

Min fina Boobie! <3
 
 
 

Kommentarer
Postat av: matilda

så fin c:

Svar: Ja, han var/är en av de finaste hästar jag någonsin känt...
Touii

2012-09-05 @ 17:04:46
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0