usch...

nu har jag inte bloggat på ett tag igen. sorry för det, men när jag jobbar mkt har jag ju typ inget å skriva...
 
jag hade iaf lektioner igår när det var torsdag. gick bra, har så fina och duktiga elever att jobba med, och våra ridskoleponnysar är lätt de bästa att jobba med också. är jättenöjd med allas prestationer.
 
Idag har jag ridit, tog ett dressyrpass på dumlegubben. knät håller för ridning än så länge, men värre är det att gå sen när man suttit av... är det någon av er därute som vet hur många vridningsmoment knät gör/kan göra när man rider? jag tror iaf att det är de som är problemet...:-( Om jag kan rida imorron tänkte jag ta en skogstur med lillponnyn. <3
 
Annars är jag fruktansvärt förkyld, och den verkar snarare bli värre än bättre med tiden...:-(
 
 
usch, vad jag känner mig negativ... :-( Måste ta mig i kragen och hitta lite motivation igen!!!
På söndag är det iaf kaninhoppningstävling, genrepet inför sm. Ska bli sviiiiinkul!!! :-D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0