Usch, vad jag är gnällig...

Känner mig lite ur gängorna, på många sätt och vis...
 
Kaninerna är ute och skuttar i sina hagar idag, Kai är också ute, men tyvärr verkar det som om han fortfarande inte är helt 100. Han håller igång bra utan att nysa eller få andnöd, men andningen verkar fortfarande väääldigt ansträngd... :-(
 
Monnie har börjat fälla också, inte bra då vissa kaniner faller ur mkt när de fäller... Han brukar inte falla ur så mkt, men han börjar ju vara lite äldre nu, och åldern tar ju ut sin rätt... Hoppas bara att det blir en kort fällning, jag tror att jag ska sno lite groddolja eller wtf kajza nu ger sina djur...
 
Hade velat rida en sväng idag, men benet är inte riktigt redo för det ännu. Synd, för Balsas hade kunnat gå idag också, då han vilade hela 3 dagar förra veckan. Så har de hört av sig om Bertie, och han vill jag också rida. Jag hatar att vara justerad och VILJA men inte KUNNA! :-(
 
Veckan som kommer verkar bli lugn och händelselös. Har inget jobb eller nåt inbokat(men det kan snabbt ändras, bara benet börjar funka igen), bara mina "vanliga" stallkvällar. Och så en otroligt jobbig sak som händer på fredag, och som vi inte ska tänka så mkt på förrän det börjar vara dags.
 
Mina Klubbkompisar i BDKH åker till Ångermanland till helgen, hade jag också velat göra, men jag fick inte följa...:-( Hade iofs kunnat boka en egen resa, men det ids jag inte. Är juh inge roligt att åka själv. :-(
 
ett väldigt negativt inlägg, jag vet, men just nu känner jag mig fruktansvärt negativ och ledsen...
 
Bland det finaste som finns! <3
 



Kommentarer
Postat av: Cecilia

följ med till åkh! Vi har ändå inte fått sittplatser bredvid varandra på tåget så alla kommer få sitta utspritt hur som helst!

2012-09-09 @ 20:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0