Fredag!

Och i helgen är jag leeeedig! HÄRLIGT!!!
 
Idag blev det ett kortare pass på ridbanan i alla gångarter. Jättefin i skritt och trav, galoppen är ju jobbig för henne/oss. hon har en massa saker för sig, och jag får knappt korrigera nåt utan att det kommer protester. Tur att protesterna är ganska lama... Avslutade iaf innan hon blev helt slut och när det gick bra!
 
Sen skulle jag spola av min svettiga häst, det gick ju jättebra att göra igår. Idag promenerade hon snällt in i spolspiltan, och sen typ skenade hon ut. Vi slogs om saken en stund, sen drog jag på henne en kedja under hakan, och då var hon besegrad.
 
Imorron kommer en ev medryttare och ska kika på prinsessan, och så blir det så mkt hästpyssel som jag hinner med! :-D
 
Fiiin iallafall! <3
 
 

Kommentarer
Postat av: sonny

Hej fin häst du har , Va gärna med på min bloggtävling

2013-08-09 @ 21:59:20
URL: http://sonnyandersson.horseworld.se
Postat av: Tuuli Elmgren

Söt häst!

2013-08-11 @ 07:58:01
URL: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0