Andas ut!

Min stressnivå har nu sjunkit rejält. haft 2 dagar ledigt från jobbet, vilket inneburit 2 dagars stalltid och kvalitetstid med min Dumleman!
 
Igår hade jag ju lektioner på klubben. Första grppen hade longering med fokus på galoppen och sitsen, andra gruppen red en härlig uteritt, och med tredje gruppen jobbade vi ställning och böjning. Alla hästar, ponnysar och elever skötte sig toppenbra!
 
Sen hade jag ett pass med stallvärdinnorna och hjälpinstruktörerna också, vi tränade lite med våra ponnysar(och en stor häst) hur de/vi ska hjälpa våra elever att kunna lära sig av våra hästar, vad vi kan göra för övningar etc. Funkade bra, hade bara en liten B-ponny (som nog var lite trött) som blev lite arg, och en D-ponny med taskigt tålamod. Annars gick allt enligt plan, helt klockrent! :-D
 
Idag har jag ridit ett pass i skogen med min fina Dumle, mer om det ridpasset kan ni läsa i dumles dagbok.
 
Min Balsas! <3
 

Kommentarer
Postat av: matilda

aw så söt häst! c:

Svar: jaa, han är en riktig sötnos. :-)
Touii

2013-02-22 @ 21:21:38
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0