Hoppsan, här var det tomt.

Ja, ibland måste man prioritera vad man gör... Fast sanning att säga hade jag nästan glömt bort bloggen de senaste månaderna.
 
Mkt som händer också. Efter Kaninhoppningen i stockholm under 13-helgen fick jag åka med Monnie till djursjukhuset inte mer än 3 ggr, han hade en väldigt varig öroninfektion och behövde opereras. Operationen gick dock över förväntan, jag är RIKTIGT nöjd med resultatet.
Nu taggar vi för Sm i rakbana och längdhopp i Mars, där jag ska tävla med Monnie, Kyra och Ubbah.
 
Ridningen funkar sisådär. Har ridit Dumle en hel del de senaste veckorna, även Balsas och ridskoleponnyn Chira. Känns som att jag haft ett litet andrum, då jag inte jobbat så mkt. Jag har alltså med gott samvete kunnat vila ut och ha lite kvalitetstid med "mina" älskade hästar.
 
Imorron är det Tisdag, och då börjar jag på ett nytt jobb. Eller, nytt och nytt, jag har varit där och jobbat tidigare några ggr, men nu komemr jag att vara där permanent under några månader. ska bli kul, men jag kommer att sakna alla på mitt gamla jobb. Förhoppningsvis får jag återgå dit när det här vikariatet upphört.
 
Annars rullar det på, och jag ska ärligt försöka ta upp bloggandet igen.
 
Jag oh Min fina Monnie! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0