Reflektioner!

...och veckans lediga dag! Så välbehövligt kan man säga, jag har så mycket just nu, så kommer jag ur det här utan en kollaps är jag lycklig...

Vad jag också kan säga idag är att våren är här!


10 grader plus och soool!

Stallet är fixat på förmiddagen. Har fått hjälp av Åse med lite Programträning inför tävlingsdebuten i dressyr den 21. Gick toppenbra, trodde det skulle vara bökigare faktiskt.

Jag har nu i dagarna tagit ett steg tillbaka och sänkt prestationskraven både för mig och Apan. Det viktigaste idag är att behålla lugnet och tålamodet, och det verkar vara en strategi som funkar.

Det är helt ok att inte prestera 100% alltid! Jobbar vidare på det...

Lånade 2 fina killar och red förra helgen. Burre på lördagen och Kostas på söndagen. 2 olika individer, och framförallt totalt olika Apan. Bra att få lite perspektiv, för efter det så uppskattar jag det jag har mycket mer än vad jag gjort den senaste tiden! ♥



Bästa kompisen! ♡♥♡

Ska avsluta inlägget med att tala om för världen hur lyckligt lottad jag är i hästvärlden också! Världens bästa stallkompisar som alltid ställer upp, De bästa tränarna som både jag och Hästan funkar och trivs med. Och framförallt: Jag har världens Bästa Apache, och hur knepig, jobbig och strulig hon än kan vara så är jag OÄNDLIGT GLAD att hon är just min! ♥
Tack Alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0