Måndag.

Påbörjar min sista semestervecka, och den är fullsmockad. Både för mig och A.
På Onsdag kommer hovis, och på Torsdag blir det återbesök på kliniken. Lite förskjutet, hovis skulle egentligen ha kommit idag, och vi skulle ha varit hos veterinären imorgon.
men huvudsaken det blir av! Håller en tumme också att hon är ok så vi kan börja jobba igen!

Själv ska jag tillbaka till sjukan med handen. Den mår inte alls nå jättetoppen. Får se vad som sker...

Tillbringade eftermiddagen/kvällen igår på sjukhuset/röntgen. Apans stallkompis for iväg söderut, och Apan blev lite upprörd. Hon råkade hoppa på min fot...


Som tur är så blev det bara mjukdelsskador.

Känns som om vi står på lite stand-byläge just nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0