Helt sjukt!

Usch. Kollade just in startlistorna för i helgen, och blev SJUKT NERVÖS! Känns typ som om jag skulle vilja kräkas...
Är ju som ett tag sen jag tävlade sist, men även då tror jag att jag hade nerverna utanpå veckan innan... och nu ska jag, för första gången, tävla med MIN EGEN HÄST! Galet, hade nån sagt det till mig för ett år sedan hade jag aldrig trott på det!
 
Varför utsätter jag mig för det då, om jag är så sjukt nervös? Jo, för väl där, på plats får man ett sånt sjuhelsikes adrenalinpåslag, så det går inte att beskriva! Dessutom är det ett av våra delmål för året 2014 att göra lite tävlingsresultat, + att jag också hoppas på att få ett kvitto att vi åstadkommit något. Då måste man ha något att jämföra med!
Jag går ju dessutom in utan några andra förväntningar än att ta oss igenom banan. Hoppas på 0 stopp(brukar inte hända på träning ens, däremot kan JAG tycka det känns fel och styra åt sidan) och helst inga rivningar. Rida lika stabilt som jag gjorde på senaste hoppträningen, och hoppas att jag har Hästan med mig hela vägen!
 
Mitt <3
Vilken tur att jag VET att vi KAN göra det! 
 
Hur tänker du/laddar du för tävling?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0