Söndag!

och jag har ett litet break från jobbet nu. går på igen på tisdag, och då är det nattjobb 3 nätter som gäller...
 
Apan och Celise skulle ju ha hoppat pay and Jump igår, men så blev det inte. Kommunen skulle "fixa till" underlaget i ridhusen, men de "råkade" trasha det totalt istället... Hoppas som FN att det går att åtgärda innan helgen, för så är det ju min och Apans tur att äntra hoppbanorna...
 
Idag ska jag rida, blir nog en sväng i skogen. Hon har visserligen gått massor i skogen hela förra veckan, men det är bra med lite långgalopp och tjo och tjim ibland.
Imorron har vi planerat in ett extra ridpass för Åse. Jag missar nämligen tisdagens träning pga mitt jobb.
 
Ikväll blir det dessutom att jobba Lilja igen! Hon har haft sin viloperiod, och nu är det dags att börja jobba och förbereda för treårstestet! :-D
 
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0