Svar från frågestunden!

Här komemr de äntligen! 
 
Melinda Silverplats:

Fråga: Vad är dina planer inför 2014 i ridningen med din häst? :)

Svar: Att fortsätta utvecklas tillsammans i både hoppning och dressyr. Komma ut på tävlingsbanorna och göra någon start.
Mitt absolut största mål med Apan under 2014 är i hanteringen; att kunna lasta in henne i en transport och fara iväg någonstans...

 

Anonym:

1. Har du nåt förhållande? 
2. vad heter dina kaniner 
3. Vad är ditt mål med ridningen? 
4. Varför kallas din häst Apan? 
5. Vilken är din favoriträtt?

Svar: 1. Nej.
2. Monnie, Kyra, Malte, Owe, Ubbah, Conny, Joker, Misan, Räven, Wirran och Dandy.
3. Mitt mål är att fortsätta utvecklas som ryttare.
4. Jadu, bra fråga. Hon heter ju Apache, och jag tror att det var mina stallkompisar som förkortade det till Apan när jag köpte henne. Jag brukar också kalla också pache.
5. Varierar, men pasta äter jag mycket... och kyckling.

 

Julia:

hej såg dig när du red i ridhuset du rider jättebra!!!! Apan ser jätesöt och snäll och fin ut men kanske lite busig!!! Behöver apan en sköttare???? 

helsning från Julia

Svar: Tack för den fina kommentaren. Ja, Apan kan vara lite småbusig ibland. Hon behöver ingen skötare.

 


Härligt med vinter!
 
 
 
 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0