KATASTROF!!!!!

Jag har inte sett min häst på 2 dar!!!
Söndag jobbade jag ju, och Lisa tog hand om Apan. Igår var en skogstur på schemat, men jag försov mig, och hann inte alls till stallet före jobbet. Sånna dagar är det värsta jag vet. Som tur var så var kajza lite ledig, så hon fixade stallet åt mig. Tusen tack för hjälpen!
 
Imorse fick jag äntligen träffa världens finaste häst! Morron i stallet, kylan har lagt sig, och det snöar! Hade det inte snöat så hade Apan fått gå ut naaaaken idag! <3
Så såg det ut imorse...
 
Ikväll står det dressyrträning på schemat, faktiskt terminens första, eftersom jag ju inte kunde rida sist... Ska bli så kul, jag är TAGGAD! 
 
Bäst-Hästan. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0