Usch...

Känner mig helt totalt ur gängorna idag... Sovit 8-16, vaknade dock kl 10 OCH kl 13, och var KISSNÖDIG! Ni vet sådär nödig så man nästan inte hinner på toa dessutom... Det är ju inte lite sömn heller, så borde inte vara såhär trött... Fryser som attan gör jag också, fast jag har dubbla långkalsonger och tjocktröja på...
 
Iallafall, sitter på jobbet och äter glass. Har gjort allt på To-Do-listan, så what else? Hoppas natten går fort, så jag får börja jobba på att bli människa igen... Imorron blir det bara någon timma sömn på dagen, sen SKA jag ut och rida...
 
Bjuder på en jättesöt härlig bild som jag snattat på Facebook:
Föreställer Cazphian Zäta 5 år och Dumle 7 år. De är Bästa Buskompisar, och visst ser det ut som om de precis ställt till med nå ofog? Bilden är fotad av Kicki som äger bägge hästarna.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0