Seeegt!

Ja, just nu är allt typ segt. Våren är här, men jag är lika trött för det... Kanske tröttare, för det är så himla mycket som ska göras nu. Och Apan är jobbig just nu också. Brunstig + pälsfällning är ingen bra kombination. Hon studsar och skuttar när man rider, och är allmänt obstinat i hanteringen. Jag älskar min häst just nu, visst märker ni det va? ;-)
Skämt åsido, så är hon jobbig jobbig jobbig, och då blir man inte så peppad att rida och träna. Visst, hon är fortfarande fin, men vi bråkar mer än vanligt, och det stjäl både energi, tålamod och motivation. 
 
I kombination med ett skäcksto all-over-the-place har jag också en redig bit på jobbet. Kul, inspirerande och utmanande, men lite jobbigt också. Har ingen energi alls just nu känns det som, men får kämpa på med allt så blir det bra igen snart! Trots allt lever jag ju ett liv som jag valt själv, och då menar jag verkligen VALT SJÄLV! Ett liv som jag trivs otroligt bra med, men man kan ju inte älska allt hela tiden, eller? ;-)
 
Slutgnällt nu. Men räkna med att bloggen blir tyst med bara nåt enstaka inlägg här och där den närmaste månaden. Jag har inte tid och lust att sitta vid datorn...
 
Bjuder på en hoppbild från tävlingen. Min fina, underbara hästa! <3
Foto: Paulina
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0