Ännu en vecka slut...

Och jag har inte haft så mycket motivation att blogga...
 
Tisdag red jag dressyrträning med Hästan. Gick sådär, men vi kämpade på så gott det gick. Kändes ok iaf.
Onsdag red Elin, ett pass på ridbanan. Torsdag vilade Apan och Fredag gick hon ett ordentligt back-pass med Elin tillsammans med Malin och Gromit.
I helgen har jag tvingat Gromits medryttare Ylva att hoppträna med Hästan. Gått bra, Apan var pigg och glad. Lite stressig igår, lugnare och mer fokuserad idag. 3 dagar med ordentligt jobb, imorron ska Elin och Apan hitta på nåt! :-)
 
Förra helgens träning.
 
I fredags var jag och röntgade handen igen. Såg bra ut, men lite frågetecken, så blev nytt gips och Magnetröntgen imorgon. Håll tummarna att jag slipper gipset sen!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0